23/5-15 2-års kalas hos Alvin

Idag var jag bjuden på 2-års kalas hos Alvin. Det regnade på förmiddagen men lagom tills vi skulle på kalas så kom solen fram 😃. På vägen dit så somnade jag i bilen för jag hade inte sovit än. Jag hade alldeles för mycket spring i benen. Så det blev vara en liten sov stund idag. Väl på kalaset så var det så roligt för det var så många barn där. Alvin hade dessutom massa roliga leksaker på tomten. 

Den här var superkul. Det lät när man tryckte på dom olika knapparna. 


Den här kunde man gräva med. Det var bara lite svårt att nå fram till handtagen. Men den var kul att klättra på ändå. 
När vi skulle åka hem sen så fick man en kalaspåse fylld med massa goda saker såsom vindruvor, kex, ett russinpaket och lite annat smaskigt. 

Efter kalaset åkte vi och handlade lite mat. Vi skulle grilla. Sååååå gott med grillat kött. Efter middagen så passade vi på att busa lite sen var det dags att sova. Imorgon ska vi på Elis dop och då måste man vara utvilad så man orkar busa med alla vi ska träffa imorgon. 

Lammi fick vara med när jag drack min välling i mammas famn 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0