Mat

Självklart så badade vi inte hela tiden. Vi hann även med att äta lite oxå. Här kommer lite bilder från frukostar, luncher och middagar. Lite blandat.

Väntar på att bli serverad frulle

Mmm apelsin!!!!!!

Lite uppklädd till middag

Frukostdags igen.

Klar för middag men alla andra var sååå långsamma på att klä på sig

Frulle igen och....

En powernap hos pappa.

Sista kvällen så var det lite svårt att hålla ögonen öppna till middagen.

Sista frukosten, grymt taggad för att åka hem och berätta för alla hur bra vi haft det.

Bada bada bada

Man kan summera semesterveckan med ett ord: bada. Vincent tyckte det var jättekul och skönt. Så han hade en bad date varje dag.

Först med pappa

Sen med mamma

Med farmor

Och med faster

Semester

Oj oj oj har ju helt glömt bort att blogga efter semestern. Vi hade det helt fantastiskt. Tusen tack fina svärmor för resan. Helt fantastisk. Här kommer en massa bilder och lite text som beskriver hur våran semester var.

Vi gick upp vid 03 för att åka till Arlanda. Här väntar vi på att checka in.

Flygresan gick super bra tack vare att vi hade denna smarta säng till lilleman.

När vi äntligen kom fram till hotellet så var det dags att slita av sig kläderna och provbusa i sängen.

Pappa fick självklart oxå busa. Det var jätte kul.

Från balkongen såg vi detta. Det var bara att dra på sig badkläder och badblöja och sikta in sig på poolen. Klockan började bli rätt mycket ich vi var lite trötta efter dagens resa så vi gick ner för att äta lite middag och sedan sova. Har ju massor att se framemot för morgondagen.

11/3-14

Ha ha hitta mig om du kan.......

Kurragömma leken var jätterolig.

10/3-14

☀️Sol, sol, strålande sol☀️ idag är pappa ledig så det blev en mysig fika ute i solen. Såååå skönt, tills solen gick i moln, då började mamma frysa så då gick vi in.

9/3-14

🎵Sola och bada🎵 är precis vad vi ska göra om några dagar. Då åker vi på semester till Gran Canaria i 1 vecka. Vincent har nu inhandlat sig en snygg solhatt så han inte får solen i ögonen. Så nu e han redo att flyga ✈️☀️

7/3-14

Ha ha ha jag hittade massa fina grytlappar att leka med medans mamma plocka upp en kartong med kökssaker i😃.

Det var jättekul att ha dom på huvudet

Hurra hurra hurra för alla Camillor idag. Fick jättefina blommor av mina älsklingar igår, för jag har namnsdag idag. Jag blev såååå glad.

7/3-14

Inte alltid så lätt att leka i babygymmet när det är isärplockat. Men skam den som ger sig 😃.

Såg du mamma, jag tog den!!!!!

4/3-14

Idag var vi och firade min farmor som fyller år imorgon. Vi åkte ner 1 dag tidigare för att min pappa var ledig och ville ha lite sällskap. Vi köpte dom vanligt med oss lite fralla och gottigheter och eftersom det är fettisdagen så blev det semla oxå.

Kul hos gammelfarmor 😃

2/3-14

Idag fick vi besök av Sofia, Stefan och Alfons. Lilla V tyckte att det var lite spännande med Alfons. Ville mer än gärna klappa och helst bita i svansen. Tur att han inte är rädd för hundar.

1/3-14 AVICII

Idag var jag, H, Susanna och Gun på Avicii. En helt otrolig konsert. Att han kan skapa sån musik. Helt otroligt. Själva showen var superbra den med. Vi fick biljetter av H's jobb så vi hade jättebra sittplatser nära scenen. Kunde nästan inte bli bättre. Förutom att det var många som ställde dig framför oss där det skulle vara två rader med tomma sittplatser, så bitvis såg man ingenting. Men man hörde ju.

Lilla V fick vara hemma och busa med mormor och morfar. Tur att vi har dom så jag och H kan roa oss ibland. Man såg på lilleman att han var lite fundersam om vad som pågick när både mormor och morfar var där och mamma gjorde dig lite fin.