24-25/3-15

Igår fick jag åka och hämta en liten febrig kille på dagis. 39,9 visade termometern när vi kom hem. Som tur var så hade jag vara en timme kvar för mig att jobba. Vi kom hem och V fick i sig lite välling och alvedon. Han somnade sedan vid ca 16:45 och sov på soffan till ca 20:30. Sen vaknade han med 40 graders feber igen så det blev en alvedon till och välling. Men den kom tillbaka som ett brev på posten. Troligen pga den höga febern för det har inte kommit upp något mer. Idag på morgonen efter att han fått i sig en så är han hyfsat pigg ändå. 



Idag ska vi åka hem en sväng till mormor och morfar som kom hem från Teneriffa igår. Jag ska åka och hämta mina tandskenor så jag kan bleka tänderna och under tiden får V roa mormor och morfar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0