15/3-15

Idag flög pappa till Oslo med jobbet och jag fick följa med till Arlanda för att se på alla stora flygplan. Tyvärr så såg vi inga då det var super lång kö för att lämna av pappas väska. Men på tisdag ska vi åka och hämta pappa igen så då kanske jag får se ett. Vi hoppas på det. Jag gjorde iaf ett försök att få följa med pappa sin resa men jag blev snabbt upptäckt. 



Efter att vi lämnat av pappa så åkte vi hem till mormor och morfar för att ära middag. Även morbror kom dit med sin tjej Sara som vi fick träffa för första gången. Jag var lite blyg i början men efter ett tag så var det mest lite spännande. Efter middagen så körde vi hem Sara, sen åkte vi hem och sov. Jag var sååå trött. Imorgon så ska jag till dagis tidigt, tidigt. Mamma kommer att lämna mig redan vid 07. Så det blir första gången jag äter frukost där. Det ska bli spännande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0