26/12-14

Nu är det snart dags för mig att börja förskolan och mamma ska börja jobba, så jag har fått ett eget rum. Det blir jättefint och jag slipper bli väckt av mammas väckarklocka ifa Jag sover när hon ska gå upp. Dessutom är jag ju en stor kille nu. Så här ser mitt rum ut. Det är inte riktigt klart än. 


Min säng


Några lådor med lite leksaker


Min jättefina bokhylla jag fick av faster Ingegärd och såklart min myspöl. Tror dock att vi ska ta ner pölen till vardagsrummet igen och så får jag en matta här uppe. Visst blev det fint?!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vad fint:) var har du köpt myspölen?

2015-05-02 @ 07:15:17
Postat av: [email protected]

Vart har du köpt den myspölen? 🙂

2016-10-25 @ 20:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0