24/12-14

Nu e det jul, här i vårt hus. Jultomten hade varit här på natten och lagt ett litet paket i min julstrumpa. Jag fick en liten bil, Bärgarn. Så glad jag blev över den.  Den fick följa med ner och dricka välling i soffan. 




Lite senare på dagen när vi gjort oss fina så kom min morbror, mormor, morfar, farmor och faster. Alla dom skulle fira jul med mig, mamma och pappa. Självklart var vi jättenyfikna på när tomten skulle komma. Jag har gått och hoppats hela dagen och till slut kom han. 

Mamma titta vem som knacka på dörren. Det var lite läskigt så jag vågade inte riktigt lämna pappa. 


Men som tur var så var tomten väldigt upptagen så han stannade bara en liten stund. Efter att tomten åkt vidare med sina renar så fick vi öppna massor med julklappar. 




Fina faster


Efter att vi öppnat alla julklappar så var vi trötta, så lite fika på det smakade gott. När alla gått hem så somnade jag sött. Jag var väldigt trött. Ganska jobbigt att fira jul. Så många saker som händer. Men det är ju så mysigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0