14/9-14

Idag har jag varit med mormor hela dagen. Jag vaknade vid ca 7,30 och gick då upp med mormor. Sedan åkte vi hem till henne gör vi byggde ihop fn leksakslåda som ser ut domen brandbil. Jättefin. 


Efter det kom morbror på besök och vi busade en massa. Busade även med mormor grannar Elin och Lin. Dom är lite äldre än mig men det var kul att dom kom och hälsade på. Sen somnade jag ett tag. 

Lekte även med mormors kruka som hon har i hallen. Men det var lite frustrerande att jag inte kunde få i båda fötterna samtidigt. 

När vi busat klart och mamma slutat jobbet så åkte vi hem igen. Spenderade hela eftermiddagen med mamma och vi busade massor. Jag fick även bada lite vilket jag älskar. 

Just nu sover jag gott och längtar tills pappa kommer hem imorgon kväll 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0