13/9-14

Idag fick jag vara på Mini-sats medans mamma och mormor tränade. Jag var där nästan hela träningspassen. Men när det gått nästan 1,5 timme så ville jag till mamma så den ena tjejen som passade mig gick ut med mig till mamma. Mormor tog hand om mig då mamma kunde träna klart. Sen blev jag jätteglad att se mamma. Efter träningen åkte vi hem och åt lunch. Jag åt två kokta korvar, nästan. Lite åkte ner på golvet. Efter det kom mormor och tog med mig på en promenad så jag kunde somna och mamma kunde få duscha. När jag sedan vaknade så var det dags att äta igen. Sen på kvällen så tog vi oss en promenad ner till gropen och tittade på när barnen spelade fotboll. Jättekul att gå omkring där själv.  



Kul att titta på bär barnen spelar fotboll


Efter oromenaden då kom vi hem och jag blev ganska trött. Så det var bara att ta på sig pyjamasen och dricka välling och sedan somna. Imorgon ska jag vara med mormor eftersom mamma ska jobba. Kul!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0