4/10-14

Idag var vi på Andys med Flagan, Tindra, Camilla och mormor.  Det var jätteroligt och jättemånga barn där. Det fanns så många barn att titta på och leka med. Det är iofs lite skönare att gå dit en vardag bär det är lite mindre med folk. Ljudvolymen är då lite lägre och behagligare. Men huvudsaken var ju att barnen hade kul. Vilket dom verkligen hade. 




Efter Andys var det dags att åka hem och äta och vila för att sedan åka på 29+1 kalas. Mammas kompis Jonas var det som fyllde år. Jag fick korv när vi kom och till efterrätt blev det kladdkaka med grädde. Mums för grädde som jag fick smaka av mamma. Sen blev det dans med alla tjejer och Jonas. Jag hade det sååå kul att jag somnade som en stock på vägen hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0