14/10-14

Idag var vi hemma och busade på förmiddagen. Hann busa lite med pappa innan han åkte till jobbet. Sen åt jag lunch och sov lite middag. Rättare sagt i 2,5 timme. Först sov jag i 1 timme men vaknade till lite och ville ligga och mysa med mamma. Då somnade vi om i ca 1,5 timme. Jättemysigt när vi sedan vaknade åkte vi över till morfar och hjälpte honom med att kratta en massa massa löv på tomten.  Först när vi kom dit fick vi fika och mellanmål. Sedan hjälpte jag morfar att hämta posten. Det var kul. 




Efter att vi krattat ihop dem flesta så skulle vi köra bort dem. Då fick jag åka med i skottkärran. Det var jättekul. 

Efter det åt vi middag. Det blev potatis och korv. Mums, en favorit. Sen åkte vi hem. Jag var så trött efter att ha krattat så mycket löv. Vi hann åka en sväng till maxi och handla gröt till mig så jag får frukost imorgon 😃. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0