1/10-14

Nu är det höst 🍁🍃🍂. Iaf om man tittar på alla dom härliga färgerna som börjar komma fram i naturen. Idag var det pappas första jobbdag så nu e mamma tillbaka hemma med mig. Vi gick till stora lekparken innan lunch. Vi hoppades på att det skulle vara massa barn där men det var helt tomt. Men jag hittade en roligt pinne att leka med. 



Efter en liten stund kom en pappa med sin son. Vi försökte leka lite men den andra pojken var jätte blyg. Men så helt plötsligt kom en massa barn springandes. Jättekul. Tyvärr kunde vi bara stanna en liten stund eftersom jag behövde gå hem och ära lunch.  Efter jag ätit så somnade jag dom en stock i mammas famn. Sov i nästan 3 timmar, jätteskönt. Efter det gick vi för att möta pappa som kom med bussen. Jag fick äntligen börja använda min fina fleecejacka och dunväst. Hihihi jag blir en liten pingvin i höst 😃







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0