4/6-14

Idag åkte vi med H in till stan när han skulle på möte. Vi passade på att fönstershoppa lite. Blev visst lite riktig shopping också ☺️. Mini är så fin i blått, grått och vitt så vi gick till Lindex där jag vet att det finns superfina bodys i precis rätt färg. Vi gick även till HM och köpte en till keps, precis likadan som han har men en storlek större. Vi hittade öven ett par badshorts till pappa som vi köpte och mamma (jag) hittade en jacka dom jag suktat efter ett tag. Hade dock tänkt mig att jag skulle ha den svarta men den fanns inte i min storlek så jag provade en blå istället. Blev överraskad över att jag hellre ville ha den. Passade bättre till mitt mörka hår 😃. Är så nöjd över mitt köp. Sen så hade jag ju presentkort som jag kunde utnyttja så jackan blev då inte så dyr 👍. 

T-shortsen med tigern på hittade vi på maxi. 


Lite marint/ Navy till pappa. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0