25/5-14

Morsdag 💕. Min första morsdag. Underbart, speciellt att fĂ„ Ă€ran att bli mamma Ă„t mini. För mig Ă€r det morsdag varje dag, varje gĂ„ng lilleman ler Ă„t mig, skrattar med mig, kramar om mig och ser pĂ„ mig med sina fantastiska smĂ„ söta ögon. 
Iaf sĂ„ firades morsdag iĂ„r med att farmor, faster, mormor, morfar och morbror kom över pĂ„ grillmiddag. Tror nĂ€sta det kommer bli lite av en tradition. Det var sĂ„ vi firade förra Ă„rets morsdag oxĂ„. Ända skillnaden var att mini lĂ„g i magen dĂ„. Vi Ă„t iĂ„r grillad flĂ€skkarrĂ© med klyftpotatis och sallad. Till efterrĂ€tt hade jag spanat in ett recept pĂ„ en kompis blogg. Det blev maröngbotten med smörkrĂ€m, grĂ€dde och fĂ€rska bĂ€r pĂ„. Super gott. Lilla V var duktig och hade köpt present till bĂ„de farmor och mormor. Och sĂ„klart till sin mamma, jag ska fĂ„ en spabehandling. Lilleman vet precis vad mamma vill ha/ behöver. 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0