25/7

Hej, 
Idag har det varit fullt upp. Efter min andra frukost började pappa äta på sin, ett äpple! Hurra vad gott...? 


Lite surt men de gör inget. Sen åkte vi och drack kaffe hos Devrim på Kitchen and Table på Kungsholmen. Jag var jättesnäll hela tiden.


Fikat gick ganska fort så vi åkte vidare till Farmors jobb innan hon slutade inför helgen.


Sen åkte vi hem och åt innan det bär av till Oskar, Martina och Theo. Vi hade jättekul! Theo är lite större än mig och de var kul att se han fara runt. 


Han hade många bollar och det gällde att vara i startgroparna för att hinna med.


Även lite mys med mamma emellan varven.


När jag kom hem fick jag sova i pölen ett tag. Det var så varmt på övervåningen trots öppna fönster och fläkt. Skönt med rumpan i vädret. Godnatt


Vincent 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0