19/7

Hej, 
Igår var det fullt upp. Vi fick besök av mammas kusiner från Göteborg. De hade 2 hundar med sig, det är jättekul ned hundar. Mamma och pappa säger att vi ska skaffa en hund när farmor och mormor går i pension. 

På kvällen fick jag mammas grillade majs och jag hade på mig en onepice som mormor hade sytt. 


Den har massor med söta grodor på sig! 

Idag när pappa år frukost fick jag smaka hans rispuffar, de knastrade roligt.


Vi åkte sen till mormor och morfar och busade medan mamma och pappa åt gott. 



Jag dansade med mamma, jättekul! 


Idag valde pappa dessa kläder åt mig, dagens outfit:
Dreglis: Maxi
Napp: Babyprofssen
T-Shirt: Zara
Byxor: Lasse Åberg
Strumpor: Klädhuset
Sponsorer: Farmor

Puss o kram alla kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0