17/7

Hej, dagen började lugnt. Jag vaknade i natt och hade svårt att somna om. Efter att båda pappa och mamma försökt att få mig att somna utan resultat så fick jag sova i deras säng. Jippi! 

När jag och pappa gick upp så låg vi och drog oss i pölen. Vi båda somnade om i omgångar. Det var först efter lunch som vi fick till det att gå upp. 

Efter det så vill pappa plocka röda vinbär i vårt trädgårdsland. Jag var skeptisk. 





Men det smakade gott! 




Sen hämtade vi mamma på jobbet för att köpa en dynbox på Bauhause. En jättestor och fin. Så stor att den inte gick in i bilen så mormor fick komma med morfars bil. Under tiden lekte jag på parkeringen. 


Det var smutsigt där så jag soppade lite också. 



 
Sen när vi kom hem blev det matdax. När mamma och pappa åt så busade jag med morfar som kom förbi på besök. Jättekul. 

Sen var jag så trött så trött. Ses imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0