12/7 !

Idag mådde jag mycket bättre än igår. Jag tror jag sov bättre och har hjälpt pappa hela dagen. Så här glad blev jag efter morgongröten 

Efter gröten (andra frukosten), så dammsög vi, tvättade och moppade golven. Jag hjälpte även till att plocka ur diskmaskinen. Notera att locket var godare än favoritstrumpan till höger



När mamma sen kom hem från tuffa jobbet åkte vi till mormor och morfar för att fika. Gammelmoster var där. 


Jag fick gå mycket, vilket är jätteroligt! 



Först med morfar sen med pappa


Vi åkte sen till mammas kusiner för att säga hej, det var länge sen. Där kom jag på något, JAG KAN JU GÅ!!! Jag gick helt själv 5 meter om och om igen. Pappa filmade men det går ju inte att lägga upp här. 

När vi kom var jag så trött men ett sista kort ville jag vara med på. 


Kort sagt: en magisk dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0