11/7

Hej, idag var jag trött mest hela dagen. Jag busade med pappa men fick jag inte som jag ville blev jag ledsen. Men jag hade kul idag ändå. Pappa ville börja med att städa lite men inte utan att jag fick provsmaka svampen

Sen ville pappa kasta skräp, även de ska provsmakas 


Vi busade lite i pölen när vi kom hem. De var jätteroligt stundtals

När de var dax att äta så var jag inte så hungrig som jag brukar. Så pappa gav mig 2st (!) smoothies

Sen när mamma kom hem så åt vi middag. Jag fick ris och majs av mamma. Majs var jättegott! Så gott att mamma fick en stor puss! 

Nu är klockan mycket och jag är egentligen jättetrött, men det säger jag inte till mamma och pappa. Hahaha

Kram från mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0