Konstig dag

Idag har det varit en super bra dag samtidigt som den har varit jätte konstig. Börja med att lilla V vaknade vid 09 som först, japp ni läste rätt. Klockan hann bli 09 innan den lilla prinsen vaknade. Själv hade man vaknat flera gånger sen kl 05 och väntar på att han skulle vakna. Fick tillochmed gå upp några gånger för att kolla så att han andades, vilket han såklart gjorde. Iaf, vi gick upp strax efter 09 och åt frukost både lilla V och jag. Fick sedan ett sms av en kompis som undrade om vi ville ses på en fika i centrum. Självklart ville vi det, vi skulle ändå dit för att fixa pass till lilleman. Vi skulle åka vid ca 11 och jag fick verkligen kämpa för att hålla lilleman vaken, han somna dock på en gång när jag satte honom i bilstolen. Han sov i ca 1 timme så vi hann åka till centrum och beställa mat. Så var det dags att äta lite. Klockan 13.10 hade vi bokad tid hos polisen så det skulle ju inte vara några problem att hålla honom vaken i 1 timme. Men nähä, gissa om han somna lagom till att vi skulle gå till polisen. Men han fick bara sova i ca 5 min eftersom han behövde ta kort. Det gick super bra, han var jätte glad. Efter det var det fritt fram att somna men då skulle han minsann vara vaken. Ja ha det fick han väl vara då. Jag och H tog oss en kopp kaffe och busade lite med lilleman, sedan var det dags för H att åka till jobbet och då blev lilleman super grinig, men somna på 5 röda. Vi åkte sedan hem och han vaknade och visste inte vad han ville. Så har det varit hela dagen. Han har skrattat och gråtit på samma gång, och när han inte gjort det så har han sovit. Tog tempen på honom för att se så han inte hade feber eller så, men det hade han inte. Så det var nig bara en sån dag. Nu ligger han iaf sött och sover i sin säng. Så det är lika bra att jag passar på att gå och lägga mig oxå. Tror ju inte att han kommer att sova lika länge imorgon. Tror mer att han kommer att vakna extra tidigt. Ja ja det märker vi om ett par timmar. 
God natt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0