Gullegris

Igår kväll var det en väldigt trött lilleman som somnade på några sekunder sittadandes i min famn i soffan vid 19-tiden. Vaknade dock upp 40 min senare stor gråtandes av ngn läskig dröm. Han fick då komma ner med mig och mysa lite till, för att sedan somna om innan kl 20. Han brukar inte somna så pass tidigt och det fick jag igen nu på morgonen när en liten pigg V låg och spexade i sängen vid kl 04.. Ja ja vad gör man inte för världens gulligast. Trots att jag " bara" sovit i ca 4 timmar så var det bara att gå upp och byta blöja och mata. Jag hade lite svårt att somna igår för jag höll på med att städa bort all jul vi har hemma. Så tiden bara försvann och vips så blev klockan 23,30.. Ja ja tur att han blev lite trött igen efter maten. Nu e klockan 05,35 och han somnade om så sött. Så nu får jag passa på att somna om jag med. Iaf en liten stund förhoppningsvis. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0