God forsättning

Det nya året har börjat och vi har massor att se fram emot. Men även massor att se tillbaka på. År 2013 var fyllt av massor med skoj, äventyr, sorg men även mirakel. Jag tillbringade största delen av året gravid med våran underbara son som äntligen kom ut slutet på augusti. Helt klart en jätte spännande resa. Han har nu hunnit bli 4 månader och resan fortsätter.  Två av mina kompisar blev oxå mammor till små underbara killar. Vi och små killarna kommer att ha mycke kul när dom växer upp. 

Jag tänker inte dra upp allt som hänt. Det mesta och det viktigaste har ni redan läst om. Nyårsafton tillbringade vi med kära vänner ute på Värmdö. Med massa god mat och super trevligt sällskap. Tiden gick alldeles för fort och helt plötsligt var det dags att fira in det nya året. Lilleman hade legat och sovit hyffsat gott hela kvällen, trots lite oljud. Men till 12 slaget vaknade han en stund och tillbringade själva 12 slaget i min famn. Det var inte många minuter han var vaken, utan han somnade så skönt i min famn igen. Blev inte alls störd av alla raketer och snällare. Tyvärr har jag nu inga bilder på min telefon från nyår. Utan jag måste ladda in dom från systemkameran till en dator först, så en liten uppdatering med enbart bilder kommer snart. Hoppas att alla ni som läser min blogg har haft en bra början på det nya året. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0