17/2-14

Härliga vårsol välkommen. Jag fick en underbar sovmorgon idag. Lilleman vaknade dock 03:34 så vi gick upp för att äta lite sen somnade han om så sött. Vaknade igen vid strax efter 06 och det var pappa dag idag så jag väckte H så han fick gå upp och mysa med lilleman. Själv fick jag sova till strax efter 09. Sååå skönt. H fixade underbar frukost till mig och sen tig jag en promenad med lilleman i det underbara vädret. Vi gick ner till en lite sjö som ligger här vid oss. Raman kallas den. Helt underbart. På vägen hem igen så mötte vi söta Tina och hennes goa son Lucas. Perfekt avslutning på en härlig promenad. H fick stanna hemma och sova lite. Han sov inte så mycket inatt. 

Här ska vi bada i sommar. 

Underbara vårsol som värmer så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0