9/12-14

Gubben i lådan, vad har du för dig????




Idag busade jag lite hemma på morgonen sen åkte jag och mamma till Andys där vi mötte upp med morfar. Jättekul att morfar ville följa med dit och busa lite. 


Jag och morfar skulle åka den hör stora rutschkanan men jag tyckte det var roligare att klättra ner i trappan som vi gick upp i. Efter att vi lekt klart gick morfar och köpte lunch till mig. Jag fick varmkorv, supergott. Mamma och morfar fikade lite bara. När vi var klara åkte vi till Maxi och handlade lite och köpte en gran. Jag hjälpte morfar att välja ut en stor fin. Mormor ich morfar ska ha en gran ute på tomten i år. Kommer bli så fint och jag ska självklart hjälpa morfar att fixa granen när vi kommer hem till honom. Titta, så hör fin blev den 😃. 

När vi var klara med granen så kom mormor hem. Hon blev jätteglad när vi gjort så fint. Innan jag ich mamma åkte hem så hjälpte jag morfar med disken eller rättare sagt jag ville ju bara leka med det rinnande vattnet ☺️. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0