18/12-14

Hipp hipp hurra det är min mammas födelsedag idag. 

Jag och mamma gick upp ca 05:15 då jag ville ha lite välling. Men eftersom det är mammas födelsedag så somnade vi om och sov till nästan 08. Det var så skönt. Efter det gick vi ner och drack mer välling och mamma drack kaffe. Vid ca 10 tog vi oss en promenad till port 73. Där fikade vi och tittade lite i affärerna. Men jag ville inte shoppa eller äta min mat så vi gick hem igen. Innan vi gick så ville mamma ta kort på mig. Jag tyckte inte det var nödvändigt. 


Men det är ju mamma så ett litet leende måste man ju bjuda på. 


Jag somnade iaf på vägen hem. Det är så skönt att sova ute i friska luften. När jag sedan vaknade så firade vi mamma och hon fick sin present som jag och pappa var och köpte häromdagen. 


Hon blev jätteglad. Hon hade tipsat pappa om att hon ville ha detta armband så vi köpte såklart det till henne. 

Hoppas nu mamma var nöjd med sin födelsedag trots att jag har varit lite gnällig och busig. Men det är ju sån jag e 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0