13/12-14

🎶Sankta Lucia...... 🎶 idag är det lucia och det ska jag självklart fira lite med mamma och pappa. Jag och mamma började morgonen med att dricka lite välling i soffan. Hon tyckte min morgonfrisyr var så fin så jag fick allt ställa upp på en bild 😬




Sen fick jag äntligen min välling. 


Mmm så gott och mysigt på morgonen. 

Eftersom att det är lucia så ska jag självklart vara tomte idag. Lite posering vid granen hör väl till. 




Egentligen får man inte röra granen men det kliar ju i fingrarna så e man snabb så hinner man röra lite ☺️








Snart är det jul och det ska bli så mysigt att hela familjen kommer hit och vill fira med lilla mej 🎅🎄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0