Orsa

Hej,

I torsdags åkte vi upp till Dalarna och hälsade på farfar i Orsa. För att orka med turen åt vi först plättar och blåbär hemma hos MM. De var jättegott! 

Mums

Resan gick bra, jag sov från Arlanda. 

På fredagen åkte vi och bada i Kråkberg. De var jättelånggrunt.

Lite läskigt

Mamma torkade mig.


Sen blev det lunch


Sen lekte jag med storebror Noah 

Familjeselfie! 

På kvällen grillade vi.

På lördagen när jag vaknade fick jag sitta i Noahs stol. Busigt

Sen åkte vi och bada i poolerna på Orsa camping. Jättefint! 

Jag är en liten badkruka som mamma men plaska fötterna kunde man göra. 

När vi kom hem jagade jag såpbubblor som pappa blåste. 

På söndag åkte vi hem. Vi åkte efter lunch och farfar föreslog att jag skulle få en egen majskolv, de var jättegott och gick jättebra! 


Haha

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0