2/8

Hej,

Idag var en häktisk dag. Vi började med att åka till kalas 1. Det var hos kusinerna Emil och Mike som har fyllt år. De hade en jättefin högtalare som vi sjöng itakt med


De hade även mjuka byggklossar som var jätteroliga


En stor pool som pappa badade in och jag fick doppa fötterna. De var kallt men roligt


Sen tog jag, mamma och Arvid en liten promenad 


Sen hjälpe kusin Anna att mata mig innan det blev dags att åka vidare


Kalas 2 var Theodors 3års kalas. Mamma och pappa tog fel på dagen så vi kom lite sent. Men många var kvar och alla paket var inte öppnade 


Sen åkte vi till farmor för att äta middag. Hon hade jättefin salladsbestik som jag fick leka med när alla andra åt




Farmor har en fin balkong 


För farmor fick jag leka med blommorna men inte för mamma


Men jag fick mysa i solstolen


Avslutade besöket med att chilla lite innan vi åkte hem för att sova. 


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0