29/3-14

Stort, större och störst. Idag var det dags för dop för våran älskade lilla prins. 11,30 ska det börja vilket betyder att vi ska åka senast 11 hemifrån. Sen var det ju en massa vi skulle hinna fixa innan så som att duscha och klä på hela familjen. Se till då att dopklänningen kommer med osv. Allt gick jättebra. Det är dessutom H's födelsedag idag så det blir lite middagsfirande för honom efter dopfikat. Men vad jag inte hade räknat med var att det blev en sak till att fira. Efter att dopet var klart så gick min fantastiska man ner på knä i kyrkan och friade till mig. Helt fantastiskt, underbart romantiskt gjort och jag hade ingen som helst aning. Snacka om att jag blev totalt chockad. Det lyckades han verkligen med, jag brukar annars vara ganska så bra på lista ut saker innan det händer, men nu hade jag verkligen ingen aning. Tyvärr har jag inga bilder från dopet än men jag har fantastiska bilder på när H friar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0