26 Maj 2013 Mors dag

Oj nu har jag inte skrivit på några dagar så det blir en liten snabb uppdatering. Har inte hänt så mycket mer än att vi har varit på IKEA några gånger, köpt bland annat utemöbler som vi skulle ha använt idag på morsdag när både min och H´s familj var inbjudna på grillmiddag. Men eftersom det har regnat hela dagen så fick vi lov att sitta inne. Men fint blev det ändå på altanen med dom nya möblerna. Annars så är det  inte så mycket som har hänt. Just idag på morsdag har det mest handlar om just mammor. Så vi var hos min kusin och hälsade på för min farmor var där och fikade lite. Efter det åkte jag, H och hans syster till deras farmor och firade henne lite. Första gången jag träffade henne. Super mysig liten gumma. 91 år och pigg i knoppen men inte lika pigg i kroppen. Men vad mer kan man begära.. Det var iaf super mysigt att hälsa på henne. Efter det var det hem och fixa inför grillpremiär/morsdagsmiddag hemma hos oss. Så underbart att ha stort så alla får plats hemma hos oss utan att det blir trångt. Här kommer en lite bildkavalkad som visar lite hur det ser ut här hemma nu på altanen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0