18 Maj 2013

Värsta dagen på 8 år tror jag. Jobbmässigt. Dagen började bra men slutade i KAOS. Det var köer så långt man kunde se och jag hade typ ingen personal, vilket resulterade i att jag fick ta hjälp av golvpersonal som fick hjälpa mig med att dra korgar och springa med dosor. Själv var jag fast i självscanningen med en annan kassörska och vi hade häcken full. Har nog aldrig sprungit runt så mycket i hela mitt liv och hjälpt kunder till både höger och vänster samtidigt. Hann inte med att äta ngt luch vilket i vanliga fall inte är några problem. Men eftersom jag nu inte bara kan tänka på mig själv så är det ju inte det optimala. Men det gick bra den här gången. Som tur var så var mamma förbi på förmiddagen innan det riktigt blev KAOS så vi bestämde att jga skulle åka hem till dom och äta middag och det var tur det. Tur att man har världens bästa föräldrar!!!! Åkte iaf över dit direkt efter jobbet, fick lite fika, sov på soffan ett tag sen blev det middag. Sådan lyx, älskar det.. Sen var det bara att åka hem och sova så man orkar upp för en  ny jobb dag på söndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0