16 Maj 2013

Ledig idag och så var det dags för ett besök på MVC för att kolla läget. Dom kollar blodtrycket, sockervärden och järn värden. Allt såg jätte fint ut. Idag mätte dom även magen vilket resulterade i att jag fick veta hur jag låg enliget en kurva. Jag låg lite över medel vilket inte är ngt fel... Bättre det än att ligga lite under. Just nu är jag i vecka 25+4 vilket inne bär att det är inte så himla längt kvar nu.. Det växer så det knakar men jag mår verkligen toppen. Inga som helst problem =) Efter att jag varit på MVC så gick jag in på Barnens hus och tittade lite. Måste ju hålla lite koll på om det är ngt bra på rea som man behöver. Hittade en present till H som jag köpte. En BabyBjörn bärsele i svart/röd som han väldigt gärna vill ha. Så den blev det. Han kommer att bli så glad plus att den kommer att matcha vagnens sittdel. Det blir toppen.
 
Magen i vecka 25+4
 
Presenten till H
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Men åh!!!
GRATTIS!!!
Finaste magen <3

2013-05-19 @ 21:47:22
URL: http://partypinglan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0