Hipp hipp hurra

Hipp hipp hurra för mig idag. Idag var det min födelsedag. Startade dagen med att kliva upp vid ca 06 med en super glad liten gullunge som sjöng så glatt för mig när vi bytte blöja. Fick sedan somna om igen vid strax efter 08 då H gick upp för att vara med lilleman. Jag gick få mig en liten sovstund till kl 11 då jag vaknade igen. När jag då gick upp så höll mina hjärtan på med att förbereda lite frukost. Det blev nypressand apelsinjuice, kaffe, nybakat bröd och present så klart. Mina älsklingar kan dom. Jag fick ett presentkort på ansiktsbehandling på Axelsons spa. Sååå underbart, precis vad jag ville ha. Efter frukost begav vi oss in till stan då H hade ett möte och vi skulle fixa dom sista julklapparna. Tur att min bror följde med som sällskap. När allt var klart så gick vi till H's jobb och åt middag alla fyra. Har verkligen haft en underbar födelsedag. 
Fikapaus i julklappsshoppingen. 
Bästa presenten från mina två finaste älsklingar. Nu är det tack och god natt. Imorgon ska jag och lilleman på jullunch på mitt jobb. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0