Stress.

Fick lite sovmorgon idag då jag började jobba kl 09. Såå skönt. Sen blev det att sitta lite i kassan och springa runt ned kundkorgar och annat. Kom på att jag skulle träna kl 17 och att jag sluta kl 16. Plus att jag glömt träningskläderna hemma. Men som tur var så kunde jag smita 5 min tidigare, åka hem och byta om snabbare än Stålmannen för att sedan skynda vidare till Telefonplan där en garanterat svettig och jobbig BC väntade. Och J-vlar vilket ös. Tur att min älskling hade förberett middags till att jag kom hem. Det blev lax i ugn med citron och dill sås och potatis. Jätte gott. Nu blir det till att slappa i soffan en stund innan det är dags att sova =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0