Present till mig, bara så där.

Efter att vi haft Ledarträff hela dagen så fick jag lov att skynda mig hem och byta om för att springa till BC´n. När jag kom hem fanns där en lapp och en ask till mig på köksbordet. En present till mig, bara så där. Det är dom som är bäst, när man får ngt bara så där. Kände att jag inte riktigt hade tid att öppna det på en gång så jag bestämde mig för att vänta tills efter min träning och tills H kom hem från golfen. När H äntligen kom hem gjorde han iordnig middag till oss sen öppnade jag äntligen min present. Jag fick ett armband som jag alltid velat ha. Kom ihåg att jag talade om för H när vi precis hade träffats att jag ville ha ett sådant armband. H har ett i brunt på sig som jag blev lite avis på.. Han "noterade" att jag sa det och så överraskade han mig med att beställa ett till mig. H är världens bästa. Kan inte hitta nån som är bättre än han.





Så fint!!! =)

Inte nog med att jag fick en underbar present. H var ju iväg och spela golf med en kompis och han lyckades med att göra en Hole In One på ca 160m. Han är såååååååå grym. Slå det om ni kan ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0