Livet.....

Ibland är livet orättvist, ibland är livet underbart. Men just idag är det massa blandade känslor. Vill tillägna alla mina tankar och kärlek till en mycket kär kompis till mig som miste sin far igår i en hemsk olycka. Alldeles för tidigt togs han ifrån sin familj. Detta visar att ens liv är inget man styr över. Man vet inte vad som händer imorgon eller dagen efter det. Vill passa på att tala om för alla i min familj, min älskade Henrik och alla mina vänner att jag älskar er och finns här i vått som torrt. Kom ihåg att alltid reda ut tveksamheten och aggressioner innan ni skiljs åt. Gå aldrig och lägg dig om du är arg eller besviken på någon. Red ut allt på en gång, tala om hur mycket du tycker om personen. För man vet aldrig vad som händer imorgon.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0