Min lediga tisdag

Ja ledig var det ja, eller inte =) Idag har det varit full rulle hela dagen. Började med att köra bror min till Käftis för att sedan ta en lite rundtur i Tyresöcentrum. Hittade både en present till våran mor sim fyller pr på söndag och två "presenter" till mig själv. Efter det åkte vi och tvättade min bil, tro mig det behövdes. Sen blev det lunch på Vegabaren. Super gott. Efter det körde jag hem Johan och jag åkte hem och tog mig en sväng om med både snabeldraken och skurmoppen. Är sjukt nöjd med min dag och undrar nu hur jag ska toppa kvällen?!


Kommentarer
Postat av: JENNYLICIOUS

Ren och fin din lilla pärla blev :) Vegabaren, är det vegetariskt ställe??

2012-03-13 @ 23:27:32
URL: http://jennysoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0