En heldag på stan.

Idag har jag och H spenderat hela dagen inne i stan. Började med att fynda en kostym till H. Det blev mycket bra. Sen tog vi en lunch i Kungsträdgården. Efter det gick vi till NK och tittade lite på vad dom hade att erbjuda. Fanns mycket smått och gott man ville ha. Vi gick sedan vidare till Åhléns City och till Gallerian. I Gallerian hittade vi varsin snygg skjorta och jag hittade ett par skor på Nilsons. Sedan gick vi tillbaka till NK där jag hittade två underbara väskor. Är lite i valet och kvalet om jag ska behålla båda eller bara ena. Var ju ute efter den ljusa men så hittade H den mörka som jag blev kär i. Tur att man har öppetköp i 30 dagar så man kan gå hem och prova och känna sig för. Vad säger ni?? Vilken tycker ni är finast??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0