Underbara Måndag

Idag har jag för första gången på många år varit ledig en måndag. Vilken lyx =) Brukar i vanliga fall börja jobba kl 06 och det var så skönt att somna om när jag vaknade 05,20 imorse. Vaknade sedan igen vid 08 och fixade mig då en riktig lyxfrukost. Det blev kaffe, kiwi, keso med hallon och en knäckebröds skiva med skinka på. Sååååå smarrigt. Har hunnit med lite nyttigt idag också så som att tvätta, slängt lite pappersskräp och framför allt fikat med min far. Vi hade det helmysigt. Har även hunnit med ett pass på gymmet och det blev ju såklart BC. Men tyvärr så var Marco bort rest så jag ska vara ärlig och säga att jag gjorde inte mitt bästa idag... Men jag var iaf där och kämpa lite grann... Det är inte samma sak när inte Marco är där med sin energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0