Pust......

Snacka om full rulle. Idag var nog alla i hela Sthlm på Maxi och handla. Det kändes iaf som det. Jag jobbade i delidisken idag för att dom var en man kort och det var att göra hela tiden. Hann knappt andas mellan kunderna. Men det är ju då det är som roligast att jobba, när det ständigt händer saker. När jag äntligen slutade åkte jag hem och dukade lite med H. Sedan tog vi oss en lite tur i Farsta C och myste lite. Vi skulle köpa nya glödlampor och siffror till våra adventsljus. Det blev super bra. Bild kommer så snart jag köpt mossa och fixat =) Efter shoppingturen gick vi hem och åt middag. H lagade den medan jag pysslade lite. Det är ju första advent imorgon så det ska tas fram lite julpynt och sånt. Älskar den här tiden på året, allt är så mysigt. Tur att snön kom, hade nästa gett upp hoppet om snö till julafton. Får hoppas att det ligger kvar nu bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0