1:a advent.

1:a advent idag. Hade velat ätit en riktig mysig frukost med H idag eftersom det är våran första jul tillsammans. Men jag hoppas på att vi får äta en härlig julaftonsmorgon frukost iaf. Jag har jobbat idag 6-13. När min väckarklocka ringde imorse så hade H inte somnat riktigt än så han frågade om han skulle gå upp och göra frukost till mig. Kan man ha det bättre?! Oturligt nog så äter jag alltid frukost på jobbet när jag börjar tidigt. Så han fick försöka somna om istället. Idag på jobbet var det lagom mycket att göra tycker jag. Jag jobbade i delin idag vilket är super kul. Efter jobbet åkte jag hem och H hade förberett med kaffe när jag kom hem. Så mysigt. Så nu har vi mys fika och tänt det första ljuset. Om en stund ska vi åka till H's moster på lite advents mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0