Ledig helg.

Så var äntligen ens lediga hel. Gick ut med Annika i fredags. Vi skaka rumpan på Golden. Hade verkligen super kul. Min underbara H stängde sitt jobb så jag slapp för en gång skull köra. Efter en underbar sovmorgon på lördagen så blev det en liten shopping tur i Farsta C med mamma. När jag kom hem väckte jag min älskling och så hade vi en underbart lagom slapp dag tillsammans. Till kvällen hade vi planerat en middag ute och bio. Innan vi skulle gå så fick H redan på att han klarat sin tenta. Sååå duktig mitt hjärta är. H var som ett vandrande leende hela kvällen, med all rätt.
Idag söndag passade jag på att jobba lite extra och H skulle ta en premiär tur på golfbanan. Nu på kvällen har jag och Annika våran vanliga söndags date. Så mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0