Jag är helt klart lyckligt lottad.

Idag har det verkligen varit en underbar dag. Vaknade upp vid 8,30 bredvid min underbara H. Bestämde mig för att fixa en mysig frukost så jag gick upp, klädde på mig och gick ner till Hemköp och köpte lite frukost. Det blev en liten blandning. Amerikanska pannkakor med färska bär och smörgås med diverse pålägg.. Kul att göra ngt extra ibland. Efter frukosten behövde jag tyvärr åka, skulle lämna in bilen för däckbyte på pappas jobb. Medan vi satt och vänta på att min bil skulle bli klar så bestämde jag och pappa att vi skulle ta en lunch tillsammans. Så vi åkte till Systrarna Sisters, super god mat!!! Efter det åkte jag till Klipp-Anna och myste med henne och barnen. Dagen kunde inte avslutas bättre än med ett pass BC i Farsta med bästa gänget. Jag insåg idag att jag är verkligen omgiven av världens mest underbara människor. Jag har världens bästa familj som finns där för mig i vått som torrt, är tillsammans med en underbar kille, men bäst av allt så har jag världens bästa vänner... Ingen nämnd, ingen glömd. Ni vet vilka ni är!!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Du är grym tjejen, får sån energi av dig och "vårt gäng" på BC.

Underbart att du är så glad.

Ses på måndag...puss&kram/Martina

2012-04-26 @ 15:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0