Glad Påsk

Idag har alla i hela Stockholm varit och handlat hos oss eller det har iaf känts så. Har haft fullt upp hela dagen, vilket på ett sätt är super kul men samtidigt tar det lite på krafterna. När jag hade ca 20 min kvar att jobba så fick jag mig en riktigt underbar överraskning. Han med stort H kom och hälsade på mig på jobbet och hade med sig ett påsk hjärta fyllt med mitt favorit godis.... Jag blev verkligen så glad för jag har saknat honom så mycket. Även om vi bara kunde ses för 5 min så var det dom bästa 5 minutrarna på hela dagen. Han är verkligen världens underbaraste och bästa kille och jag är verkligen glad att han är min =)


Kommentarer
Postat av: caroline

Åhhh vad glad jag blir för din skull älskade underbara gullvippa..<3<3<3

2012-04-06 @ 20:06:31
Postat av: Annika

Åhhh det är kärlek det <3 & du är sååååå värd det.

Finaste finaste du <3 <3 <3

2012-04-07 @ 09:33:39
Postat av: Annika

Åhh det är kärlek det <3 <3 <3 & finaste finaste du är såååå värd det <3 <3 <3

2012-04-07 @ 09:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0