Fredagsmys.

I går, fredag, var jag barnvakt åt världens mysigaste killar. Vi hade godis, chips och läsk- provning eftersom deras föräldrar var på ost och vin- provning, så ville vi oxå lyxa till det. Vi hade det så mysigt. Jag kom dit, fick lite middag sedan bjöd Emil på fika. Emil kokade kaffe och lillebror Arvid dukade fram Dumlekakorna dom hade bakat dagen innan. Såååå super gott, bästa kaffet och kakorna på länge =)
Efter middag och fika blev det mys i soffan framför tv:n. Vi kollade på AFV och skrattade oss till tårar. Sååå roligt vi hade. Efter det var det dags för mina små raringar att gå och lägga sig. Arvid somna nästan på en gång i sin säng och jag och Emil la oss i mamma och pappas säng och lyssna lite på musik, tror nog att jag somna före honom =) Men det var mysigt... Vid ca 23,45 kom Anna och Micke hem och det var dags för mig att åka hem och sova på riktiigt, skulle ju upp och jobba kl 06 =)



Emil kokar kaffe.




Bus i tvsoffan.




Mys i soffan =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Världens bästa Millus! Tusen tack för hjälpen, jag kommer förbi och tvättar händerna snart!

2011-10-30 @ 17:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0