Träning och rensa i garderoben.

Igår, måndag, var det dubbeltrubbel av instruktörer på Body Combaten. Både Marco och Micke körde, det var skit kul. Alla var taggade till tusen, så jag var helt slut när vi gick från passet. Alltid lika skönt att köra slut på sig själv så man knappt orkar ta sig hem, då har man kämpat bra.

Idag var det lite halv segt på jobbet, det var mycket att göra men jag hade ingen fart i kroppen, trött efter igår och helgens bravader. Så när jag äntligen kom hem satte jag på en panna kaffe och började rensa ut lite sommar kläder ur garderoben så man får plats med vinterkläderna... Nu måste jag bara köpa som där vakkumpåse så man kan få plats med kläderna under sängen. Skönt att få det lite rensat =)
Nu blir det snart middag och sen en skön kväll i soffan och så klart lite mer rens av garderob. Imorgon bär det av in till stan, ska luncha med bästaste Jennylicious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0