Sjukt otaggad, men Marco gör underverk =)

Idag var det dags för Bc igen, jag var sjukt otaggad och tänkte boka av i sista sekund, men jag tog mig i kragen och åkte till Farsta. Tur var väl det för när väl passet kom igång och Marco viffta med sitt osynliga magiska spö så var man ju på G igen. Det är helt sjukt hur han kan få en så taggad.. Kanske därför han är nominerad till Årets Grupptränings instruktör. Så för alla er som läser detta, snälla, gå in på www.fitnessfestivalen.se och klicka på guldhjärtat och rösta på Marco Mazza-Klemi. Sista dagen att rösta är torsdag 24 nov.
Jag och Martina fick en komplimang efter passet. En tjej kom fram och sa att det var så bra att stå bakom oss för det doftade så gott om oss... Kanske inte riktigt det man brukar få höra när man tränar och svettas som en gris, men det är ju bra att man luktar gott då =)

Kommentarer
Postat av: Tess

Å jag e glad att du kom. Det var så trevligt att köra bredvid/bakom dig!

2011-11-23 @ 22:44:05
URL: http://www.partypinglan.se
Postat av: Jenny

Haha doftade gott:) jag hade så ångest över att jag inte kunde vara där!:( men tror att jag kan komma ikväll, kommer dj till huddinge i kväll? Kram

2011-11-24 @ 08:09:36
URL: http://jennysoderstrom.blogg.se/
Postat av: Martina

Camilla Du är grym.

Så kul att träffa dig/er på sats.



Hoppas passet i Huddinge går bra ikväll.

Kram

2011-11-24 @ 08:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0