Lunch date med bästa Jenny

Igår, onsdag, var min enda lediga dag den här veckan. Hade massa inbokat. Började med att gå på min 6-månaderskontroll och fick där betyget MVG =) Så nöjd. Efter det gick jag till Fritidsresor för att betala det resterande av min och mammas resa vi ska på i januari. Vi ska åka med min kusin och hennes familj till Kanarieöarna och bo på ett Splash hotell.. Kommer bli så roligt. Sen gick jag och besökte min bästaste Jenny på NK och självklart så hittade man en massa fint som man vill köpa, men ja, plånboken tillåter inte det. Men vi skulle iaf gå och äta lunch och fick tips av en kollega till Jenny om ett ställe som heter Kalori. Ett grymt bra lunch ställe, super god mat och super bra service. Dessutom så var all mat nyttig, fanns till och med massa protein pulver man kunde köpa med sig. Grymt bra ställe, rekommenderar det starkt.

På kvällen var det dags för träning och självklart blev det i dubbeldos. 1 timme Body Combat och sen 1 timme Box. Kan ju inte missa det när den bästa av dom bästa, Marco höll i båda passen. Men snacka om att man var trött efteråt.. Men bra kämpat var det av oss iaf =)




Bästa Jenny på Kalori




Avslutade lunchen med varsin smoothie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0