Full fart hela helgen.

Oj oj oj, det har varit full fart hela helgen.
I fredags var jag på begravning. Så vackert och fridfullt men ändå så sorgligt. Känns dock skönt att det är över nu, att vår älskade Aina får vila i frid. Precis som hon önskade.

I lördags började jag dagen med att gå på ett BC-pass i Haninge för att sedan åka till Hälsomässan med Emelie. Vi hade inte så gott om tid tyvärr men lite hann vi med. Vi kollade hur mycke fett och sånt vi hade i våra kroppar och jag är rätt så nöjd med resultatet. Sedan gick vi och blekte våra tänder oxå. Är ganska nöjd med resultatet men ska väl prova en gång till så dom blir lite vitare.








Idag söndag, farsdag, åkte jag och mamma in till stan och shoppade en ny vinterjacka till mig på NK. Det blev en brun Boomerang. Super skön och super snygg. Tack Jenny för hjälpen =) Kommer trivas bra i den här i vinter. Behövde en ny vinter jacka som inte är så super varm som min Canada Goose är... Ett litet mellanting kan man säga.



Efter det blev det middag hemma hos mamma och pappa där vi firade pappa med lite trisslotter och en Party Size påse med M&M´s. Hans favorit =)



En alldeles underbar helg, det var bara en sak som saknades..
Men man kan ju inte få allt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0