Flyttat på Jenny =)

Ja, vi tjejer kan verkligen. I helgen så har jag hjälpt bästaste Jenny att flytta.. Hon har äntligen fått en egen lägenhet. Så nu bor hon lite närmare, vilket är super bra.. Jag började med att åka och hämta Jenny på Gärdet och dom sakerna hon hade där för att sedan åka till Shurguard för att hämta det resterande. Tur att det inte var så mycket tunga möbler, enbart två 80 sängar. Sen var det bara kartonger och säckar för hela slanten.... Det var tur att vi var så grymma på att packa bilen så vi slapp åka så många vändor. Vi var dessutom grymma på att packa in i den super lilla hissen, tror inte jag har sett en mindre hiss än den. Men vi lassa den full från golvet till taket, sen sprang vi upp till 6:e våningen och packa ur allt igen... Och så gjorde vi typ 4 vändor, föruton när sängarna skulle upp. Dom fick inte plats i hissen så vi fick bära upp dom 6 våningar.. Fan va grymma vi var.. Efter att vi blev klara så åkte vi och handla lite mat, eller rätt så mycket. Jenny hade ju ingenting så det vara bara att shoppa på... Som tack för hjälpen så fick jag en underbar mössa av Jenny. Det var helt klart värt det =) och skulle göra om det igen, för Jenny.. Hon är bara bäst!!!!



Välfylld bil



Min nya fina mössa =)

Kommentarer
Postat av: Tina

Fin blogg gumman :) synd på jackan du kunde köpt min bruna den e knappt använd :) puss å kram

2011-11-28 @ 17:58:58
URL: http://tinaholstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0