Äntligen är jobbhelgen över =)

Ja, varannan helg måste man ju jobba. Jag har nu jobbat tre helger på rad, det börjar kännas att man inte är ledig så mycket, men nu är det bara 4 dagar kvar att jobba sen är jag ledig i 3. Ska bli så skönt..

I lördags jobbade jag med underbara Jonas.. Han är ju såååå rolig, gör ju inget annat än att skrattar när han är i närheten.. Och som vanligt var det mycket att göra på jobbet, många glada kunder men även många gringa.
Efter jobbet så åkte jag och mamma till Skogskyrkogården och besökte några av dom gravarna vi har där. Det var såå mycket folk, inte så konstigt eftersom det var Alla Helgonas Dag. Men vi hade tur som hittade en parkering precis utanför så vi slapp gå så långt i mörkret. Vi hitta två av tre gravar och så gick vi till minnelunden och tände ett ljus för alla kära vi har mist. Så fint det var när det var så mycket ljus tända överallt.

Senare på kvällen följde jag med min vän Kristoffer till Tyresö kyrka, där han har en kompis som ligger begravd. Sorgligt när en så ung person avlider för att man inte får hjälp i tid. Det var väldigt känslomässigt att åka ditt, trotts att jag inte kände Emil. Men det var en ära att Kristoffer ville ha mig med...  Vi åkte sedan vidare till Skogskyrkogården och letade upp två av Kristoffers gravar... Var en riktig tuff kväll för mig. Många tankar som far runt i huvudet... Sov inte så bra heller, hade för mycket att tänka på....

Idag, söndag, jobbade jag med chefen. Gick ju bra det med =) förutom att det blev strul med kortbetalningar, det blir lite extra mycket att göra då. Men det är ju på ett sätt kul när det blir lite kaosartat, till en viss gräns.
På kvällen blev det en riktig slappar kväll i soffan, så skönt.. Hade varit lite mysigt med sällskap.. Men det får bli en annan kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0